Mesajınız Gönderiliyor...

Teşekkürler

İşleminiz Sırasında Bir Hata Meydana Geldi

MARKALARIMIZ

ATA Dükkan, Akıllı Tarım Atölyelerimizin kutu oyunlarının ve ürünlerinin, online eğitimler ve kitlerimizin yer aldığı platformumuzdur.

Tüm dijital platformlarımız ve satış noktalarımızda; toprağı seven, tarım teknolojilerini merak edenler için dünyanın ilk tarım teknolojileri kutu oyunu "Lider Çiftçi", Ekosistem Kutu Oyunu, Etkinlik Kitabı, Damla Sulama Kit'i ve TohumPat'ı ile çok daha fazlası sizleri bekliyor.

Geniş dağıtım ağı ile ülkemizin her yerine ulaşabilen, ATA ürünlerinin detaylı bilgilerine ve güvenli satış hizmetimize ulaşabileceğiniz, atadukkan.com platformumuzu ziyaret edebilirsiniz. Aynı zamanda tüm Türkiye’de Tarım Kredi Kooperatif Marketleri’nde ürünlerimizi bulabilirsiniz.

ATA Bilim ile ülkemizde sayıları hızla artan T3 Vakfı "Bilim Türkiye" eğitim programları uygulayıcısı olan Erzurum ve Gaziantep Bilim Merkezlerindeki atölyelerimizde katılımcılarımıza eğitim vermekteyiz.

Tematik ve pratik eğitimler verdiğimiz Bilim ve Eğitim Merkezlerimizde uygulanan eğitim programlarımız, çocuklara/gençlere ve diğer katılımcılarımıza dönemlik atölyelerden, bilim şenliklerine kadar tarımın ve toprağın dokunduğu her yerde yeni nesil eğitimlerimiz ile tanışma fırsatı veriyor.

Bilim merkezleri ve eğitim merkezlerini tematik ATA konseptleri ile donatıyor ve gereksinim analizleri yaparak kurulmuş atölyelerimizi ve eğitim mekanlarımızı sizlerin hizmetine sunuyoruz.

ATA Kütüphane; atölyeleri, oyunları ve etkinlikleri ile başta Cumhurbaşkanlığı Millet Kütüphanesi olmak üzere tüm ülkemize yayılan bir markadır.

Kütüphanelerin yenilikçi projeleri ile yaşadığı büyük değişim sürecinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı “Kütüphanede ne yapılmaz ki!” sloganı ile halk kütüphanelerinde katılımcılarına farklı deneyim, tasarım ve projelerle tanıştırmaya devam ederken, bugün ATA, ürünleriyle Türkiye’nin 576 kütüphanesine ulaşmıştır.

2022 yılında, Batman Kütüphanesinde de Akıllı Tarım Atölyemiz yerini almıştır.

Yeni nesil kütüphanelerde ise atölye alanlarımız ile sürdürülebilir ve yenilenebilir doğa dostu materyallerimizle faaliyetlerimize devam ediyoruz.

ATA Kamp markamızla, Gençlik ve Spor Bakanlığı iş birliğinde Akıllı Tarım Kampı organize ederek, yenilikçi tarım teknolojilerini eğitim ve eğlence ile birleştiriyoruz.

Türkiye'nin ilk Akıllı Tarım Kampında, 3 günlük sürece yayılan modüllerle, tarım, bilim, sanat, teknoloji ve uzay aynı çizgide buluşuyor. Gençler serbest zamanlarını çeşitli sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle değerlendirirken, Akıllı Tarım alanına farkındalık kazandırıyoruz.

Tarım eğitimlerinden, drone uçuş ve astronomi gözlemlerine ve doğa yürüyüşlerine kadar birçok etkinliğin yer aldığı ve yerli tarım teknolojilerimizin (ZİHA-ATS) gösterildiği  bu kamplar tarıma yenilikçi bir bakış açısı kazandırıyor.

ATA Etkinlik markamızla, katılımcılarımızın profesyonel ve sosyal gelişimlerini desteklemek, inovasyon ve girişimciliğe olan ilgisini artırmak, tarım ve teknolojileri üzerine farkındalık sağlamak için temas edebileceğimiz açık ya da kapalı alanlarda çeşitli atölye çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

Dünyanın en büyük havacılık, uzay ve teknoloji festivali TEKNOFEST başta olmak üzere, binlerce çocuk ve gençlerimizle birlikte aktif atölyeler düzenliyoruz.

Etkinliklerimizin her yerde ve herkese ulaşabilmesi için eğitim kurumları, kütüphaneler, açık alanlar gibi birçok yerde uyguluyoruz. Katılımcılarımızın serbest zamanlarını verimli geçirebilecekleri, hayata aktif katılım sağlayabilecekleri, milli ve manevi değerlerin bilincine sahip olabilecekleri, toprakla ve teknoloji ile buluşabilecekleri keyifli alanlar sağlıyoruz.

ATA Park, çocukları ve gençleri sosyal, kültürel, sanatsal, bilimsel ve sportif faaliyetlere yönlendiren ve onlara tarım ve teknoloji dünyasının kapılarını aralayan bir sosyal yaşam alanıdır.

Şu anda Millet Bahçeleri içerisinde kurulum aşamasında olan ATA Park markamız, akıllı sera sistemleri, topraksız tarım, ekim/dikim faaliyetleri ve kompost gibi sürdürülebilir yaşam ve tarım faaliyetleri üzerine eğitimlerimiz ile yer almaktadır.

Katılımcılarımız atölyelerimiz ve deneyim alanlarımız içerisinde, sosyal beceriler kazanabilir ve paylaşımda bulunabilir. Bununla birlikte geziler ve kamplar ile tarım teknolojileri alanlarını keşfederler.

2022 yılında, Batman Kütüphanesinde de Akıllı Tarım Atölyemiz yerini almıştır.